۲ پاسخ

من هرروز رانندگی میکنم واسه بردن دخترم به مدرسه
البته هم مسیرم کوتاهه ،هم خیلی آروم وبدون عجله رانندگی میکنم

نه من الانشم برمیدارم مجبورم بچمو میبرم مهد

سوال های مرتبط