این دارو کسی به بچش داده؟

تصویر
۵ پاسخ

آره خیلی خوبه من همینجوری میدم واسه دستگاه گوارش عالیه چون پروبیوتیکه

اره برای مشکلات گوارشیه

میدم برای یبوست بیفایدس

اره برای یبوسته

اره من
براي اسهال يا يبوسته

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۷ ماهگی
مامان 🐣جوجه 🎀 مامان 🐣جوجه 🎀 ۱۱ ماهگی
مامان هاناخانوم مامان هاناخانوم ۷ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی