تا حالا کسی قرص نکسیوم داده به بچش؟

۷ پاسخ

اره عزیزم من میدم

آره من‌میدم
تنها قرصی که ریفلاکس دخترمو خوب کرد

بله من ۲ ماهه ب دخترم میدم

سلام من

اره عزیزم خوبه بده منم دادم

یک ماه به دخترم میدم

اره گلم من میدادم یک‌چهارم صبح یک چهارم شب

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه بانو مامان ریحانه بانو ۱۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۷ ماهگی