کسی تا حالا از این به بچش داده؟؟

تصویر
۷ پاسخ

دکتر اکبری داده؟ 🙄🫠

من دادم دکتر بچمو م عوض کردم دکتر الانش گفت سریع قطع کن عوارضش زیاده
من دیگه ندادم

من دادم و چون باید توی آب(جوشیده شده)حل شه باعث بیقراری شدید بچه میشه
برا همین قطع کردم و کیدازول بجاش میدم که همین امپرازوله که مخصوصه بچه هاس

من‌میدم بهتر شده

دادم جواب نگرفتم

بله من

من میدم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه بانو مامان ریحانه بانو ۱۵ ماهگی