۲ پاسخ

برای آبریزش خوبه برای عفونت باید سفکسیم یا آزیترومایسین یا آموکسی سیلین بدی اونم باید از داروخانه بگیری بپرسی چقدر بهش بدی

براابریزش اره ولی چرک گلو بای خشک کننده بخوره

سوال های مرتبط