جواب ازمایش غربالگری دوممه جواب چطوره ؟

تصویر
۲ پاسخ

ببین میگ کلا جوابش اوکیه و مشکوک ب تریزومی و سندروم نیس همه چی طبیعیه فقط بخاطر سن مادر ریسک پایین داشته ک بانتایج ازمایش خون اون ریسک هم ازبین رفته.درکل خوبه بسلامتی

اع پس چرا دکتر به من نگفت برو آزمایش غربالگری دوم
واجبه همه باید برن؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🫀 مامان توت فرنگی🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقامربا💙👼🏻 مامان آقامربا💙👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 ۴ ماهگی
مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری