خانما آزمایش گلوکز همه باید انجام بدن؟ ضروریه؟

۶ پاسخ

بله مهم هست اگه دیابت داشته باشی کنترل کنن

اره دیگه برا من۲۴هفته نوشته

بدی بهتره دیگ مشخص میشه قندت بالاعه یا پایین

اره خیلی مهمه

بله عزیزم ضروریه اصلا هم ترسی نداره ی تاپیک زدم راجبش دوست داشتی بخون بهت کمک میکنه

بله عزیزم خیلی مهمه انجامش

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری