خانما بچه های شما بی علت یا زیاد گریه می کنن

۵ پاسخ

برا دندون آسیاب اره یک ماه اذیت کرد

بى علت كه نيست بالاخره يه دليلى داره ولى خي متاسفانه متوجه نميشيم دليلش رو

بچه ها شدن روی مخ
باهاش بازی کن
غذا بده اب بده شاید

پسرمنم همینه همش نق نق

اره روانیم کرده همش نق میزنه گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد