۸ پاسخ

۵۰ ۵۰ همه هم میگن دختره هم میگن پسره
حس خودت چی میگه
من از ۸ هفته حسم میگفت نینیم دختره و دختر بود

برای من ۹۹ درصدشون درست گفتن تازه جالبه که دکتر آنتی هیچی نگفت گفت مشخص نیس 🤦😂

این بهترین سوال و جوابی بود که تا حالا تو گهواره دیدم🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂

برامن درست حدس زدن

برا منم صفر درصد

هیچ درصد

صفر😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد