۷ پاسخ

نترس منم همینجور بودم ولی خداروشکر هنوز نزاییدم😄

منم خریدم و کامل نکردم بدتر اینکه برا زایمان میخوام برم همدان پیش مادرم

منم از همین میترسیدم اما حالا مث امروزباید زایمان میکردم و هنوز هیچ خبری از درد نیست😅

منم دقیقن از این میترسم

من نزدیک ۳ماه شیاف گذاشتم الان یه هفته نگذاشتم بهش فکر نکن انشالله سرموقع به دنیا میاد

نگران نباش داروهاتو مرتب بخور چیزی نمیشه عزیزم

منم مثل شمام😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان اریا و آوینا مامان اریا و آوینا ۱۲ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی