خانمادلپیچهدارم میگیره دوباره ول میکنه طبیعیه یانه

۴ پاسخ

باشعزیزم

منم بودم هفته ای ۲ بار اینا اینجوری میشدم ولی خودش خوب میشد
دکترم گفت طبیعیه

حالا باجوش گذاشتم تا جوش بیاد بلند شم بخورم

ی چای نبات بخور ببین بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری