خانما واژنم دوبار میگیره ول می‌کنه طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

من تیرمیکشع ک انگار شکسته☹️🥲

وای خیلی درد میگیره بعضی وقتا انگار شکسته استخونش

منم بعضی روزا درد واژن دارم انگاری تیر میکشه ظاهرا طبیعیه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط