۸ پاسخ

منم همینجوریم 😩

تازه اولشه،ب قول دکترم دردش بدترم میشه خخخ،من بعضی شبا اشکمو درمیاره این درد واژن

وای منمممممم

انگار تبر خورده وسطش

اخخخخخخخخمنم

اخ اخ اخ دردش قفل میکنهههه ادمو نفسم حبس میشه بخدا

منم هر بار درد میگیره خل میشم از ترس

تیر میکشه؟

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد