خانما طبیعیه من همش درد پریودی دارم میگیره ول میکنه

۵ پاسخ

منم‌تاامروز دوسه با اونجوری شدم منم‌نمیدونم‌چی‌هست

من دیروز داشتم امروز هیچیم نیس

ن طبیعی نیس برای تو هنوز خیلی زوده

بهش میگن ماه درد از ماه 8میاد سراغت

برو دکتر نگاه کن انقباض نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی