۴ پاسخ

پسر من اینجوری بود بردم دکتر متخصص بهش شربت بی بی کر داد خوب شد بهش میدم دیگه صدا نمیده

همه نی نیا اینجوری ان به خاطر هواییه که وارد معده‌شون میشه

نمیدونم دختر منم اینجوره خیلیا میگن طبیعیه

گشنگی؟

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان آقا ریزه مامان آقا ریزه ۸ ماهگی
مامان اوینا مامان اوینا ۶ ماهگی
مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🩵🧸 مامان یاسین👶🏻🩵🧸 هفته دهم بارداری