دخترا جیگر بده تو شیر دهی؟
فقط شیر خودممو میدم به بچم!

۵ پاسخ

نه خیلیم خوبه من هر روز میخورم

من روزای اول میخوردم

نفاخ نیست؟

نه من زیاد میخورم

قرص شیرافزا بخور
خرما و کنجد
ماهی بخور

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا ۱۶ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۶ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی