شکمم چطوره ؟!🫠🫠🫠🫠

تصویر
۱۰ پاسخ

مقایسه نباید کردااا.
ولی من حس میکنم شکم من بزرگتره 😂😂😂
قشنگ توپ قلقلی اومده بیرون.

خوبه منم احتمالا به هفته شما برسم همینقدر شه

کاش قبل بارداری لاغر میشدم من انقد شکمم بزرگه میترسم بعدش دیگه شکمم نره داخل 😭😭واقعا شمایی ک شکمتون کوچیکه خیلی خوش شانسین

شکم منم انقدره🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

برای منم‌‌همین قدره تو چند هفتگی رفتید سونو وزنش چقدر بود؟

شکم من کوچیکتر

اصلا با بقیه مقایسه نکن عزیزم بدن هر کسی فرق داره ؛ اینطوری هر کسی یه نظری میده آدم استرس میگیره

عالیه

خوبه سونو وزن رفتین؟

خوبه فکر کنم برا منم همین اندازه ست

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری