۷ پاسخ

ایه الکرسی بخون اروم‌شی

منم طبیعی هستم و هر شب استرسشو دارم

منم یه هفته دیگه سز میشم خیلی استرس دارم

ترس ک دارع ب این فکر کن قرار تو دلیتو بیینی

باید قوی باشیم این همه زحمت کشیدیم

خدا کمکمون میکنه نگران نباش

حالا زوده چرا الکی استرس میذی ب خودت
طبیعی میخای یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان شاهپور مامان شاهپور ۷ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان نفس و تودلی پسرکم💙 مامان نفس و تودلی پسرکم💙 ۲ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری