سلام کسی با فولیکول ۱۷ باردارشده

تصویر
۳ پاسخ

سلام باردار شدی عزیزم ؟
منم امروز سنو دادم گفت فلیکول غالبم ۱۷ هست

من اینو میدونم که خدا بخواد هرچیزی ممکنه

من ۱۸ داشتم ۲۱ داشتم دوتا هم ۱۵ داشتم اره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته یازدهم بارداری
مامان شاه توت 💙 مامان شاه توت 💙 هفته ششم بارداری