خانوما کسی با یک فولیکول باردارشده ؟

۵ پاسخ

مرسی عریزم‌ نیت کردم اسمم برات نوشتم

عزیزم میتونی برای منم فال چند وعده‌دیگه باردار میشم بگی؟؟

منم یدونه داشتم ۱۹بود باردار شدم ولی ۶هفته سقط شد رشد نکرده بود🥲

آره من ۱ فولیکول غالب داشتم اما اندازش خوب بود ۲۴ بود باردار شدم

خدا بخاد چرا که نه زنعموی من با ۱ فولبکول پسری آورد ماشالا

سوال های مرتبط