مرسی عریزم نیت کردم اسمم برات نوشتم
عزیزم میتونی برای منم فال چند وعدهدیگه باردار میشم بگی؟؟
منم یدونه داشتم ۱۹بود باردار شدم ولی ۶هفته سقط شد رشد نکرده بود🥲
آره من ۱ فولیکول غالب داشتم اما اندازش خوب بود ۲۴ بود باردار شدم
خدا بخاد چرا که نه زنعموی من با ۱ فولبکول پسری آورد ماشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.