۵ پاسخ

این آزمایش رو باید کی بدیم؟!

انشاالله ک پایین میاد

منم درگیرقندم ناشتام۱۲۶میگن اقدام نکن خطرداره

دیابت دارین؟؟من تازه آزمایش قندو۳ماه دادم دوتایی شد۲۵۳هزاربادفترچه سلامت

فقط تیروئید و قند به شکل ناشتا و ۲ ساعته و ۳ ماهه میشه حدود ۴۰۰ تومن که بیمه تامین یه قسمتی رو میده و اگر بیمه تکمیلی هم داشته باشید کلا تسویه میشه

سوال های مرتبط

مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان ائل آی مامان ائل آی هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه 🐥🦋 مامان جوجه 🐥🦋 هفته بیست‌وششم بارداری