چجوری بچم از قنداق بگیرم ؟

۲ پاسخ

منم قنداق میکنم واسه کولیک هم تاثیرش خوبه آروم میشه

چیکارش داری قنداق خیلی خوبه نمیزاره کتف و دست و زیربغل بچه درد بگیره وقتی هی دست ب دست میشه
راحتترم میخابه با قنداق
من دخترم تا ۹ماهگی قنداق میکردم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی