قطره ا د رو از کِی و چه مارکی و چه جوری باید داد

۲ پاسخ

من اوایل پدیابست میدادم بعد ک ریفلاکسش تشدید شد دکتر عوضش کرد اِی اِن دی داد گف برا بچه های ریفلاکسی خوبه این

روزی 25قطره ازداروخونه بپرس

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی