تو هفته من وزن ۱۴۰۰ خوبه یا کمه؟

۴ پاسخ

من خفته ۲۹ بارداری ۱۶۰۰ بود وزن جنین دکترم میگفت وزنش پایینه

خوبه

اره عزیزم خوبه ببین این عکس برات میدم از روش نگاه کن

تصویر

یذره کمه عزیزم،پروتیین زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان 👑تو دلی💕👑 مامان 👑تو دلی💕👑 روزهای ابتدایی تولد