۸ پاسخ

اره از هفته ۲۰ به بعد کم کم شروع میشه

اره نگران نباش بزار هفته هات عوض بشه دردات هم عوض میشه بیشتر هم میشه تا آخرش نترس هر وقت درد انقباضی ده دقیقه و پنج دقیقه داشتنی بترس یا کیسه آبم پاره شد

من از 25 هفته کشاله ران و استخان واژنم روانیم کرده

بله عزیزم

من تازه درد گرفته

آیا تو هفته منم طبیعیه؟😒🤭

نگران نباش عشقم عادیه

بلی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🩵 مامان فسقلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رُهام 🩵🦁 مامان رُهام 🩵🦁 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی