ی شربت اشتها اور خوب برا بچه بهم معرفی میکنید

۳ پاسخ

نئوزینک

من شربت لیکو زینک میدم
ولی الان طبیعیه اشتها نداشته باشه
ما خودمونم مریض میشیم میل ب غذا نداریم
زورش نکن چیزایی ک‌دوسداره بزار جلوش خودش کم کم بخوره

مولتی شو مرتب بدی اشتهاش بازمیشه

سوال های مرتبط

مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی