از کجا بفهمیم کیسه ابمون سوراخه و‌نشتی داره😐

۶ پاسخ

ازت آب میاد با ترشحات خونی

منم همش استرسشو دارم نمیدونم

لکه بینی داری و درد
یه مایع گرم ازت میریزه حالا یا یهویی یا قطره قطره
مدام خودت رو خشک کن میری دستشویی که به شک نیفتی

میگن باید پد بذاری یکم وایسی سرفه کنی اگه پد خیس شد کیسه ابه اگه در حد چنتا قطره بود مشکلی نیست

ازمایش میگیرن

منم استرسشو دارم لعنتی

سوال های مرتبط

مامان ميني مهدوي مامان ميني مهدوي ۵ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی