خانما قرص فاموتیدین در بارداری مجاز؟

۳۹ پاسخ

نه ، دکتر من کفت به تازگی از لیست دارو های مجاز حذف شده !

بله ۲۰ و ۴۰ مجازه

از اول بارداری موقعه ای ک معده درد داشتم خوردم تا الان دکترم نوشته بود

شربت آدی ژل بخور

تصویر

برا من دکتر نوشته هر ۱۲ ساعت یکی
و فاموتیدین ۴۰

اره من تا ماه ۴ خوردم

آره من کل نه ماه خوردم

من ازاول بارداری تا ب الان میخورم

دکتر به من داد گفت مشکلی نیست ماه‌های اول روزی سه تا میخوردم

من ک بدون اینکه از دکترم بپرسم وقتی معدم اذیته فاموتیدین ۴۰ رو چهار ربع میکنم ی ربعش میخورم اروم میشم

آره دکتر خودش به من داده

خانمها بنتومید ۴۰ چی من میخورم دکتر داخلی گفت میتونی بخوری ولی هنوز نرفتم پیش متخصص خودم معدم خیلی درد میکرد نمیتونستم تحمل کنم شربت هم خوردم

من ۲۰میخوردم الان چندهفته است۴۰میخورم

ب جاش پنتوپرازول بخور

نمیدونم به من دکتر داده بود کل ماه چهارم من معده درد داشتم با اون تونستم تحمل کنم

من قرص رابزول می خوروم

دایمتیکون بخور

دی سیکلومین یاامپرازول ناشتابخور

من هر شب میخورم وگرنه اصلا غذا نمیتونم بخورم

اره مجازه من میخورممممم

نگاه اگه مجبور بشن میدن دکتر من گفت بیشتر از دو روز نخور

اره عزیزم مجازه فقط از دکترت سوال کن چند تا در روز میتونی بخوری

من ک دکتر بهم نداد هم خودم خریدم خوردم کلا فاموتیدین میخوردم اگه اون نبود نمیتونستم سوزش معده رو تحمل کنم

ارع‌‌

به من فاموتیدین ۲۰ دکتر داد میخوردم

اره دکتر برا من نوشت
من روزی دوتا میخورم

بله عزیزم

آره عزیزم

بله عزیزم

اره میتونی بخوری من میخورم

اره ولی زیادش باعث جذب نشدن ویتامین ب۱۲میه

اره مجازه میتونی بخوری

من دکترم برا سوزش معدم نوشته میخورم

به من ۴۰ داده

والله به من نداده دکتر

اره عزیز بخوز

من ۴۰ دارم نمیدونم بخورم یا ن خیلی معده درد دارم

من ۲۰ میخورم

من فاموتیدین ۲۰ خوردم .دکترم بهم اجازه داد

سوال های مرتبط

مامان آرشاویر مامان آرشاویر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۲ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی