۱۰ پاسخ

الان یدونه خورذم رفلاکس داشتم شدید

من امپرازول خوردم

اره من وقتی معدم شدید درد میکنه استفاده میکنم

من ۴ماه اول فاموتیدین میخوردم، از اول تا آخرم پنتوپرازول

رفلاکس اگر داری شربت المینیوم یه قاشق بخور هم سریع خوب میشی هم منع نداره قرصش بعد از دو ساعت جواب میده

من برای سوزش معده ام روزانه ناشتا قبل صبحونه یدونه پنتوپرازول ۲۰ میخوردم کاملا آب روی آتیش بود

تادلت بخاد

آره من خوردم مشکلی نیست بخورید

ارع من خوردم

اره من فاموتیدین ۲۰

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی