سلام مامانا صبحونه بچه هاتون چی دادید؟

تصویر
۱۳ پاسخ

نون روغنی و ماست چکیده

توپک

تصویر

ما امروز میخایم دال عدس بخوریم ... مامان خانم دیز بیدار شده هنوز نخوردبم 😅😅

هیچی نمیخوره تا ناهار

یکم از تخم مرغ نیمرو خواهرش دادمش با فرنی مویز و نارگیل

گاهی اوتمیل گاهی تخم مرغ اب پز یا نیمرو گاهی کره و شیره انگور

فرنی سیب و خرما

تخم مرغ آبپز

فرنی کدوحلوایی

نون پنیر پودر مغزیجات

اوتمیل موز و خرما

پنکیک موز توت فرنگی وگلابی

تصویر

فرنی
با شیر محلی ..آردگندم سبوس دار ..سیاه دونه.. دارچین.. شیرین کننده... وانیل.. عصاره هل.. گلاب.. درست کردم دادم خورد الانم خوابیده...

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۷ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد