۳ پاسخ

سلام عزیزم من بارداری دوممه و هنوز هیچ علائمی از حاملگی ندارم سر این و دیشب سونو بودم گفت همه چی اوکی

منم بینیم کیپ عزیزم مزه هم چیزی میخورم تغییرکرده ازدیشب هم پادرد😟😟

هنوزم بینی شما کیپ میشه؟ من هنوزم ک هنوزه خیلی سخت میتونم از بینی نفس بکشم 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری