ومنی که هشت ماهم هست شکمم انقدرکوچولوهست🤪

تصویر
۱۱ پاسخ

منم همینه. خیلی راضیم

منم خیلی شکمم کوچیکه
اوایل ۸ ماهمه
هرگی میبینه میگه چرا شکم نداری
وزن بچمم نرماله
ولی قدم بلنده آناتومی بدنم همینه
بدم میاد نظر بیخود میدن

من دارم میزام اینقدر شکمم مشخص نیست بخدا نگران نباش

وزن بچه چقدره عزیزم؟
من دیروز رفتم گفتن ۲۳۵۰ هست کمه🥺
گفتن یا فعالیتت زیاده تا خوراکت کمه
من خوراکم به اندازه قبل بارداری هست ولی فعالیتم زیاده😑

شکم یهویی بزرگ میشه من با اینکه سه هفتس سونو وزن نرفتم ولی شکمم یع ذره بزرگ شده نفسم در نمیاد

گلم مهم وزن بچه است فدات

کاش دیگران اینقدر بهمون نگن شکمت کوچیکه و بچه وزنش کمه هوووف
منم که ۹ ماهمه میگن شکمت کوچیکه
هر چقدر هم توضیح میدی که وزن ورشد بچه به اندازه شکم ربط نداره انگار قبول نمیکنن

نه خوبه

نه اصلا هم کوچیک نیست !

و منی که ماه نهمم اندازه تو شکم ندارم🥲

خیلی هم خوبه سبکی دیگه

سوال های مرتبط

مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد