تو هشت ماهم میشه ازیترومایسین آموکسیسیلین بخورم؟

۲ پاسخ

من ماه نه گلو درد شدم دکتر سفیکسم بهم داده ولی شما از دکترت بپرس چی میتونی ایتفاده کنی

ازدکترت بپرس. اینجابراساس تجربه جواب میدن بیشتر دکترباتوجه به شرایط خودت

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۳ ماهگی
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری