۵ پاسخ

من بربری یا سنگک اندازه انگشتی بهش میدم ولی کنارش میشینم تیکه های بزرگو از دهنش درمیارم بااینکه دندون نداره با لثه ش همچین میکشه کنده میشه
ولی لواش ندادم خطریه میچسبه

اره نان سنگگ اوایلش بعدشم بربری

منم درحد تیکه های خیلی ریز بهش میدم

من میدم بهش لقمه های کوچولو درست میکنم براش میخوره

لواش میدم دستش خیلی کم میخوره خودش

سوال های مرتبط

مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی
مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان لپ لپی🤭 مامان لپ لپی🤭 ۱۱ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان نی نی جوجه مامان نی نی جوجه ۱ سالگی