۸ پاسخ

من نشاسته گندم است کردم چند روز آینده نشاسته ذرت هم تست میکنم

من نشاسته دادم خیلی دوس داره

پسرم فرنی آردبرنج دوست نداره،با نشاسته ذرت امتحان کردم میخوره منم دیگه بهش فرنی نشاسته ذرت میدم هم خوشمزه هست هم وزن میده ،متخصص هم تایید کرده

من نشاسته گندم دادم دوست نداشت

میشه بگید چه جوری بدم

من شنیدم برای وزن گیری خیلی خوبه باید چه نشاسته ای بگیرم

اره من از 5ماهگی دادم

نشاسته دادم یه دفعه دوست نداره

سوال های مرتبط

مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی