۴ پاسخ

منم برای دخترم هرچی میخرم اسپرته مدل خرسی و رنگ کرم میگیرم براش فقط دوتا از لباساش صورتی شد اصن صورتی نگرفتم😉😅

به نظرم دختر هم شد صورتی براش نگیر دل آدمو میزنه البته صورتی واسه لباس و اینا خوبه

ای خدااا چ نازه😍

من نی نی ام دخمله.ولی اصلا وسایل صورتی نگرفتم.😂😂

اصلا صورتی خوشم نمیاد.همه رنگ گرفتم بجز صورتی و رنگهای پسرانه

سوال های مرتبط

مامان مهتا👧🩷 مامان مهتا👧🩷 ۸ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی