۳ پاسخ

اره عزیزم عادیه

منم همینطوری ام دیروز اصلا نمی تونستم از جام بلد شم..شیاف پروژسترون زدم امروز یه کم بهترم.
من همش حس میکنم بچه الان میاد بیرون از اونجا😅

آره گلم بچه تواین هفته های آخرهم رشدش سریع هم بیشتربه رحم فشارزیادی میادوسنگین میشی

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری