چند هفته نینی و حس کردین ؟؟

۳ پاسخ

13 هفتگی

وای من خیلی منتظرم حسش کنم کم مونده دیگ

15 هفته خودش جمع کرده بود سمت چپ شکمم قشنگ اومده بود بالا😂🤦

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین جانم🥰 مامان ماهلین جانم🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری