۴ پاسخ

آره عزیزم

ارع منم دیروز اصلا فکر کردم بچع داخلش نیس از بس شکمم گم شده بود و تکوناشم حس نمیکردم
خیلی استرس گرفتم ولی خوب خداروشکر ی چیزه شیرین خوردم وروجک مامان ول خورد

بله😂،من ک اصلا حس نمیکنم ک رشد میکنه،همش ی سایزه

بله مخصوصا صبح ها

سوال های مرتبط

مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری