مامانا جنين بريچ خوبه يا بد؟

۷ پاسخ

بریچ یعنی حالت قرار گرفتن جنین هست
یعنی سر بالا پاها پایین
که اگر به همین حالت باشه سزارین میشی

اگه تا آخر بریچ باشه سزارین میشی

روزای اخر میچرخه

بریچ و سفالیک مدل قرار گرفتن جنین تو بدن مادره… بد نیست… عموما جنین میچرخه اما اگه نشد سزارین میشه اون مادر… من دخترم اول بریچ بود بعد سفالیک شد

میچرخه بچه هیچ مدلی بد نیست
اگ تا آخر بریچ باشه میشی سزارین اجباری
منم انومالی بریچ بودم سه هفته بعد شد سفالیک

فرقی نداره میچرخه

میچرخه الان تو هفته تو عادیه منم همین طور بودم الان سفالیک شده

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان آیرا مامان آیرا ۹ ماهگی
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی