۱۴ پاسخ

سلام میگم من یه آزمایش سل فری دادم گف بچه پسره بنظر شما راسته یا ن

سلفری دقیقه عزیزم
انتی ک احتماله فقط
انتی حتی ب من غلط گفتع بودن

من خاستم پس فردا برم انومآلی رو بدم بد دوهفته پیش ازمایش سل فری دادم گف پسره الان دو دل ام چون داخل سنو انتی گف احتمال داره دختر باشه

100 درصد عزیزم
میگم سلفری ژن رو بررسی میکنه

چند درصد دقیقه؟

سلفری قشنگ ژن رو بررسی میکنه
جنسیت رو از انومالی هم دقبق تر میگه

آره دیگه
سلفری دقیقه

نه ولی تا آخر بارداری امکان چرخش هست پسر من هفته آخر چرخید و بریچ شد سزارینم کردن

منم دخترم بریچ بود ولی نچرخید. ..هزار تا حرکتم زدم نشد ولی. ..چون معمولا بچه های ک بریچ میشن رحم کوچیکه و جا برای چرخش ندارن

بریچ یعنی جنین به پا هست ان شاءالله میچرخه تا انومالی مال منم بریچه

انشاللع توکل بر خدا

آره میدونم. من میخام طبیعی ژایمان کنم استرس دارم که بچه سفالیک نشه

نه عزیزم من یکی از آشناهامون اینجور بود بعد خودش میچرخه

ایرادی نداره برای زایمان طبیعی میگن باید سفالیک باشه یعنی سرش پایین باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️ مامان جوجه❤️ ۲ ماهگی
مامان آیرا مامان آیرا ۹ ماهگی
مامان آيهان مامان آيهان ۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان اوین مامان اوین ۳ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۱ ماهگی
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی