جنین بریچ باشه خوبه یا سفالیک؟

۷ پاسخ

الانم همون هستی

ببخشید اگه جنسیت بچتون پسره میشه بتا وعلاعماتونوبگین

فرقی نداره تو این هفته ها بچه هی میچرخه من هفته قبل سفالیک بود این هفته کلا عرضی بود
ولی ماهای آخر بریج یعنی پاهاش پایینه سرش بالا که باید سز بشه
سفالیکم سرش رو به پایینه

بریج یعنی سرش بالای شکمه سفالیک یعنی سرش پایینه معمولا بریج اگه تا موقع زایمان نچرخید سزارین میگن سفالیک طبیعی

بریچ برا سزارین مورد خوبیه کسی بخواد سزارین بشه دیگه حتمی هست
سفالیک هم برا طبیعی
در هر صورت

اینا چیه باز

فک کنم اوایل بریچ بهتره سفالیک فشار بیشتری وارد میشه به‌دهانه رحم

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آيهان مامان آيهان ۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی