خانم ها صدک ۳خیلی بده

۴ پاسخ

منم صدک ۳ هستم😭
درخواست میدی،درخواستام پر شده

کمه بنظرم

بله بخاطر رشد کمش احتمالا سریع بردارن

اره خیلی پایینه وزنش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۲ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی