۵ پاسخ

برای پسر من چون رفلاکس داشت دکتر سرلاک گندم نوشته بود دادم خوشش اومد

سرلاک که شکر داره خوب نیست

همشون خوشمزن

پسر من گندم و موز میخوره

گندم

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی