چ سرلاکی خوبه بخرم واس پسرم

۶ پاسخ

حریره بادوم هم وزن میده و هم خوشمزه

من بیسکوییت مادر و باخرما و شیر مثل سرلاک درست میکنم با شیر میخوره

من حریر بادوم گرفتم قبلا
دیروز گندم و خرما گرفتم
خوب بود دوسش داشت

گندم و خرما از همه خوشمزه تره

گندم موز

من دیروز گندم و موز خریدم پسرم اول بار خود بد نبود استقبال کرد

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۱ ماهگی