۲ پاسخ

عزیزم برند گربر خیلی خوبه وزندهی خوبی داره....سویق های حکیم بانو رو تازه گرفتم..خرما نارگیل و سویق سنجدشو میدم خیلی با کیفیت و خوش عطر و خوشمزس‌‌..پسرم دوس داره طبیعیه شکر و مواد نگهدارنده هم ندارع..فقط وزندهیش و حالا ی مدت باید بدم بعد نتیجه گیری کنم.

موز میدادم بچم خیلی دوست داشت اما الان دیگ خودم براش درست میکنم حتی تفریحی هم نمیدم

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان کـایـرا👧🏻 مامان کـایـرا👧🏻 ۱ سالگی
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی