۱ پاسخ

سلام سرلاکی که با خرما یا عسل هست من بچه اول میدادم اما دومم نمیخوره الان یادم نمیاد دقیق داروخونه بری بپرسی خودشون میدونن

سوال های مرتبط

مامان آرسام وآریا مامان آرسام وآریا ۱۲ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۳ ماهگی