تو نه ماهگی چه سرلاکی میتونم بدم

۶ پاسخ

من فقط این ماه میخوام بدم اونم گندم خرما ک خوشش امده

من گندم و خرما باشیره توش ذرتم داره

سرلاک میوه بهش میدم

همه چی داروخانه ایرانی داره خارجی ام بخوای سوپر مارکتا که خارجی دارن و سیسمونی فروشیا اینترنتی ام هست سرچ کنی مارک هیپ هیرو و گربر خارجی ان عالی ان

گندم و خرما
گندم و موز
میوه ایشم هست اونم خوبه خود داروخونم میگه ب ادم

به جز عسل و چندغله همه چی

سوال های مرتبط