۲ پاسخ

عزیزم دکتر به من از هفت ماهگی گفت میتونم کرم بروکلی بدم ، من تو سوپش میریزم گاهی هم با زرده تخم مرغ بهش میدم یا تو پوره هویج و سیب زمینی میریزم

من دادم.بخار پز و بعد پوره
یا تو سوپش ریختم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ویانا جانم💖💖 مامان ویانا جانم💖💖 ۱۷ ماهگی