۷ پاسخ

من دو تا از دوستام گفتن ما مصرف کردیم
سوراخش میکردن میزاشن تو‌واژن
میگفتن خیلی تاثیر داش

سزارین شدم

من زدم ب آلات همسرم رابط داشتم شیاف هم کردم روغن کرچک هم خوردم هیچ اثری نداشت

نمیدونم یزره گذاشتمش داخل و دراز کشیدم

من زمانی ک کیسه ابم سوراخ شد مامام برام تو بیمارستان همش میذاشت ک داهانه رحمم باز شه،سوراخش میکرد میذاشت دم دهانه رحم نگه میداشت تا اب بشه
شما تا جایی ک دستتون میرسه بذارید داخل

من دکترم داداستفاده کردم ۶تاشوبعدزاییدم دیگه نمیدونم تاثیراون بودیانه

تو بارداری ؟؟ مضرره

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد